Fiecare membru al sălii Shape Xpress se angajează să respecte întotdeauna aceste reguli, precum și modificările acestora. Orice modificare apărută în prezentul regulament va fi postată pe site-ul www.sxp.ro și/sau în centrul de sănătate/sport. Prezentul Regulament este parte integrantă din Regulamentul Intern de Funcționare Shape Xpress.

1. Orarul

Actualizarea orarului se face săptămânal, în fiecare sâmbăta dimineața la ora 9:00. Site-ul afișează antrenamentele întregii săptămâni însă programările se pot face în avans pe câte 72 de ore. În timpul săptămânii programările se deschid la ora 7:00 dimineața. De exemplu, luni începând cu ora 7:00 se pot face rezervări pentru zilele de luni, marţi şi miercuri. Marţi începând cu ora 7:00 se pot face rezervări pentru zilele de marţi, miercuri şi joi ş.a.m.d.

2. Rezervarea unei clase

O clasă poate fi rezervată exclusive online din contul membrului creat pe www.sxp.ro, cu respectarea tipului de abonament ales de fiecare membru în parte și tinandu-se cont de regulile de actualizare a orarului specificate anterior.
Nu se pot rezerva clase prin sms, e-mail, WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, telefonic sau prin intermediul personalului de la recepție. Excepţie face situaţia în care un membru are interzicere de a rezerva clase online din cauza unui abonament suspendat, situaţie care obligă membrul sălii să facă rezervări în persoană, la recepţie.
În cazurile excepționale (cum ar fi contextul pandemiei), unde numărul de solicitări este mai mare decât locurile disponibile, vă rugăm să reîncercați rezervarea din timp a claselor. Din cauza capacității reduse, prin urmare a locurilor limitate, este posibil să nu putem onora toate cererile.

3. Rezervarea a două sau mai multe clase în aceeași zi

Toate abonamentele SXP includ accesul la o singură clasă pe zi. În cazul în care un membru dorește să participe la două clase consecutive acest lucru se poate face la finalul unei clase, doar printr-o solicitare verbală, în limita locurilor disponibile și numai cu acordul instructorului sau a personalului de la recepţie. De asemenea cea de-a doua clasă se va considera ședință independenta de abonament și se va taxa ca atare.

4. Prezentarea la o clasa fără rezervare

Accesul unei persoane la o clasă fără rezervare în prealabil este permis doar în limita locurilor libere și numai cu acordul instructorului sau a personalului de la receptie. Această clasă va fi considerata fie drept o ședință individuală, fie parte a unui abonament și se va taxa ca atare.

5. Check-in / Înregistrare acces oră

În momentul prezentării la ora rezervată în prealabil, este nevoie ca fiecare participantă să se valideze. Validarea se face prin înregistrare/check-in pe baza numărului de telefon asociat cu contul dumneavoastră pe tableta aflată la recepția sălii. Odată efectuat check-in-ul la tabletă, participanta are prezența validată și evită astfel orice penalizări asociate neprezentării la oră. Check-in-ul trebuie făcut atât de persoanele care dețin abonament, dar și de cele care au ales plata la oră.

Lipsa efectuării check-in-ului la oră poate duce la penalizare asociată cu neprezentare.

6. Anularea unei clase

Rezervarea unei clase trebuie anulată online în baza contului creat pe www.sxp.ro sau la recepția Shape Xpress, cu cel puțin două ore înainte de începerea clasei, fără a atrage vreo penalizare.
În cazuri excepționale, o clasă poate fi anulată și telefonic, cu mai puțin de două ore înainte, caz în care Shape Xpress nu răspunde pentru eventualele apeluri telefonice nepreluate.
Nu sunt pemise anulările prin sms, e-mail, WhatsApp, Facebook Messenger sau Instagram.

În lipsa unui număr minim de 3 participante, o clasă poate fi anulată prin SMS de către instructor cu minim două ore înainte de începere. În acest caz abonamentele nu vor fi penalizate. Shape Xpress nu răspunde pentru eventualele mesaje nepreluate.

7. Neprezentarea la o clasă și neanularea acesteia

Pentru clasele la care ați făcut rezervare și la care nu ați participat și nu ați anulat în timp util, prin unul dintre mijloacele menționate anterior, veți primi penalizări, conform regulilor de rezervări. Fiecare neprezentare şi/sau neanulare va fi penalizată cu un punct. Într-o lună, limita maximă este de două penalizări.

8. Penalizări

La atingerea numărului maxim de 3 penalizări contul online va fi blocat pentru o perioadă de 7 zile, iar toate programările viitoare existente până la acel moment vor fi anulate. În acest caz, singura metodă de rezervare disponibilă va fi direct la recepția clubului, în limita locurilor rămase disponibile și cu maximum două ore înainte de începerea clasei.
Pentru a evita penalizările, anularea rezervării trebuie efectuată în intervalul orar permis, conform punctelor 5 şi 6.

9. Anularea forţată a abonamentului

Abonamentul poate fi anulat de către Shapexpert Sport Center SRL dacă se întrunesc una sau mai multe din următoarele condiții:

  • nerespectarea prezentului regulament;
  • folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, gesturi indecente, violente, cât și un comportament care să prejudicieze buna imagine a clubului nostru;
  • igiena personală precară;
  • nerespectarea în mod repetat a observațiilor instructorilor;
  • săvârșirea de infracțiuni;
  • consumul de droguri, alcool și a substanțelor interzise în activitățile sportive (pentru mărirea parametrilor fizici ai organismului);
  • nerespectarea tipului de abonament pentru care a optat;
  • declararea datelor eronate în fișa de înscriere;
  • înstrăinarea contului propriu unei alte persoane cu scopul de a se folosi de servicii în locul acesteia;
  • nerespectarea regulilor de igienă ale clubului.

10. Sistemul de înghețare/freeze al abonamentelor

Posesorii de abonamente VIP și DAYFIT în sistem Prepay (plătite în avans pe o perioadă de 3, 6 sau 12 luni) au posibilitatea de a-și îngheța abonamentul (de a-l pune pe pauză) pentru un anumit interval, după cum urmează:

  • max 7 zile – opțiune disponibilă o dată pentru abonamente Prepay 3 (abonament cu plată în avans pe 3 luni);
  • max 15 zile – opțiune disponibilă de două ori pentru abonamente Prepay 6 (abonament cu plată în avans pe 6 luni);
  • max 30 zile – opțiune disponibilă de trei ori pentru abonamente Prepay 12 (abonament cu plată în avans pe 12 luni).

Opțiunea “freeze” va fi disponibilă, online, în contul personal creat pe platforma sxp.ro, la secțiunea abonament.

11. Accesul la clasă

Participanţii la clase trebuie să respecte toţi paşii dispuşi într-un antrenament : încălzire, excerciţii propriu-zise tipului de antrenament aflat în desfăşurare şi relaxare.

Întârzierea la clasă cu mai mult de 10 min. faţă de ora stabilită în orar, poate fi în deserviciul sănătăţii dvs. din motivul omiterii timpului necesar încălzirii prelabile unui antrenament, indiferent de intensitatea exerciţiilor.

Din acest motiv instructorul poate refuza participarea membrului la clasă, dacă aceasta nu participă la etapa de încălzire.

12. Echipament şi siguranţa lucrurilor personale

Accesul în sală se face doar cu încălțăminte specială și echipament adecvat, folosirea papucilor de schimb și a prosopului fiind obligatorii. Persoana care a devenit abonat al clubului, în timpul antrenamentului trebuie să-și încuie personal garderoba sa și să-și păstreze cheia.
Clubul nu-și asumă responsabilitatea pentru lucrurile personale uitate la vestiar, precum și pentru obiectele furate.

13. Măsuri de igienă şi siguranţă

În contextul pandemiei generate de COVID-19, accesul persoanelor cu boli cronice, o temperatură mai mare de 37,3°C şi simptome de viroze/răceală accesul nu este permis. La intrarea în sală, fiecare participant este obligat să folosească botoşeii de unică folosinţă, să se dezinfecteze pe mâini şi să poarte masca de protecţie în toate zonele comune, pe toată perioada pregătirii pre-/post- antrenament (recepţie, vestiar, băi).

Fiecare participant la clase este obligat să se spele pe mâini şi să se dezinfecteze după folosirea echipamentelorşi a zonelor, la venire şi la plecare. Fiecare participant are obligaţia de a dezinfecta echipamentul pe care îl foloseşte la sală (accesorii, saltea) înainte şi după antrenament. Participanţii vor avea la dispoziţie o soluţie dezinfectantă şi prosoape de hârtie.

14. Reclamaţii

În cazul în care clientul nu este mulțumit de calitatea serviciilor oferite de către Shapexpert Sport Center S.R.L., poate solicita returnarea contravalorii serviciului achitat sau compensarea sumei în cauză cu alte servicii disponibile în cadrul clubului. Solicitarea este valabilă în cazul tuturor abonamentelor Clubului, clientul putând face această solicitare numai la expirarea valabilității abonamentului achitat.

15. Forţă majoră

În cazul unei situaţii de forța majoră (eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil) plăţile deja efectuate nu se returnează, iar abonamentele aflate în vigoare nu se întrerup.

Distribuie