De la căpşunele clasice, până la zmeură, afine şi prune, la ananas, fructe de pădure şi cireşe, savurat pe o felie de pâine prăjită într-o dimineaţă relaxată de weekend sau alături de puţin unt de arahide, gemul este una dintre simplele şi dulcile plăceri ale vieţii.

Ştii însă că majoritatea gemurilor conţin o cantitate destul de mare de zahăr (uneori proporţia de zahăr fiind mai mare decât cea de fruct) aşa că ce-ai zice dacă ai încerca o variantă mult mai sănătoasă, mai gustoasă şi extrem de uşor de preparat? Sună tentant, nu?
Tocmai de aceea îţi lăsăm mai jos reţeta cu care ne răsfăţăm noi în dimineţile de weekend 😉!

Ingrediente:

  • 2 căni din fructele tale preferate, congelate sau proaspete;
  • 3 linguri de seminţe de chia;
  • 2-3 linguri de suc de portocale;
  • Miere, sirop de arţar sau orice alt înducitor, după gust.

Mod de preparare:

Pune toate ingredientele într-o oală mică şi fierbe-le la foc mediu, amestecând frecvent, timp de câteva minute, până când fructele se descompun şi amestecul se îngroaşă uşor.
Adaugă miere sau orice alt îndulcitor preferi, dacă este cazul.
Depozitează gemul într-un borcan curat, sterilizat în frigider şi consumă-l în maxim 1 săptămână.

Poftă bună!

gem_collage

Distribuie

Un răspuns la “Gem mai sănătos, făcut în casă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.